249 ,- annenhver måned. Skjem bort katten i dag!

Salgsbetingelser

Salgsbetingelser

Generelt
Disse salgs- og leveringsbetingelsene gjelder for abonnementsavtaler inngått på www.treatfortails.no (Treat for Tails AS) til forbrukere. Betingelsene utgjør sammen med bestillingen det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet (heretter omtalt som ”avtalen”).

Treat for Tails selger kun varer til personer over myndighetsalder, 18 år. Er du under myndighetsalder, må en foresatt handle for deg.

Selger etter avtalen er Treat for Tails AS. Abonnent/kjøper etter avtalen er den person som er oppgitt som abonnent/kjøper i bestillingen.

Avtalen gjelder forbrukerkjøp og reguleres, foruten av denne avtale, av blant annet forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven og e-handelsloven.

Abonnementet
Bestilling av abonnement på varer skjer kun fra www.treatfortails.no, og forutsetter at du inngår et løpende abonnement.

Ved førstegangs kjøp blir du automatisk abonnent. Dersom du ikke ønsker å fortsette å abonnere, kan du endre dette under Min side, eller kontakte kundeservice.

Som abonnent mottar du annenhver måned en ny eske med katteprodukter på døren eller i postkassen. Dersom du en periode ønsker å hoppe over en eller flere leveranser, kan du gi beskjed om dette ved å logge inn på www.treatfortails.no eller ved å kontakte kundeservice

Du kan når som helst avslutte ditt abonnement og det er ingen krav til minstekjøp.

Priser
Prisen er kr. 279,-. pr. forsendelse og inkluderer mva. og porto ved et løpende abonnement eller gave. Ved forhåndsbestilling av flere forsendelser gjelder rabatterte satser. Dersom merverdiavgiftsatsen og/eller portotaksten skulle endres, forbeholder vi oss retten til å justere våre priser med tilsvarende beløp. Vi tilstreber å holde en stabil pris på vårt produkt men må ta forbehold om å kunne heve priser i samsvar med den normale prisøkningen i markedet uten å varsle særskilt om dette.

Betaling
Ved bestilling kan du velge å betale med kredittkort og faktura. Faktura sendes fra vår fakturapartner Klarna AB sammen med varen og har 14 dagers betalingsfrist. I forkant av bestillingen godtar du at vi gjennomfører kredittsjekk.

Dersom fakturaen ikke betales i rett tid, kan Treat for Tails AS gjennom Klarna AB gjøre krav på forsinkelsesrente, i henhold til forsinkelsesrenteloven (17.12.1976 nr 100). Purregebyr påløper dersom fakturaen ikke betales i rett tid.

Force Majeure
Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for Treat for Tails AS å oppfylle sine forpliktelser i avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som ”force majeure”, opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer.

Som force majeure regnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.

Angrerett
I henhold til angrerettloven (21.12.2000 nr 105) har du 14 dagers angrefrist på det du kjøper ved såkalt ”fjernsalg”.

Angreretten gjelder ikke dersom varen er brukt eller dersom eventuell forsegling er brutt. Hvis du benytter din angrerett og returnerer som postpakke eller brev må du selv dekke portoutgifter.

Hvis du har betalt varen, tilbakefører vi beløpet til din konto. Fyll ut angreskjema som følger med forsendelsen og vedlegg det sammen med varen som returneres. Når vi har mottatt varen og konstatert at den ikke er skadet, refunderer vi innen 30 dager det du har betalt.

Leveringsmåte
Dine forsendelser får du levert direkte hjem i din egen postkasse eller på døren sammen med en faktura. Vi samarbeider med Posten og Hjelt Hjem AS. Har du valgt faktura som betalingsalternativ vil faktura sendes fra vår fakturapartner Klarna AB til din epostadresse

Reklamasjon
Dersom en vare er levert med feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år etter at du mottok varen